חה"כ ישראל אייכלר: "כמו הפריצים, כל אחד שולט במחוז שלו"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ ישראל אייכלר: "כמו הפריצים, כל אחד שולט במחוז שלו"

    חה"כ ישראל אייכלר לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "למדינה יתרות ענקיות. פעם היו אומרים שישראל היא מדינה ענייה ואזרחיה עשירים, היום היא עשירה ואזרחיה עניים. אומרים כשאתה רוצה להרוס משהו תשים את האנשים הלא מתאימים במקומות הלא מתאימים. היו אנשים כמו דרעי שניסו לדבר עם ליברמן היום אף אחד לא מצליח"

    צילום: פלאש 90
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת ישראל אייכלר בראיון לאיתי גדסי בפתח ה"מהדורה המרכזית": "אפשר לקחת את הדבר השלישי שיכריע, שר האוצר זרק מיליוני שקלים שקיבל על הדלק עבור הנחה לשלושה חודשים. שאלה נוספת, מדוע יש למדינה יתרות ענקיות. פעם היו אומרים שישראל היא מדינה ענייה ואזרחיה עשירים, היום היא עשירה ואזרחיה עניים".

    "משרדי הממשלה שלא נפגעו בקורונה, עבדו מהבית וקיבלו משכורת בסוף חודש, לא יכולים להבין את המצוקה של בעלי העסקים. אם אתה מדבר על כאלו מנהיגים אטומים וכזו ממשלה, כמו שאומרים כשאתה רוצה להרוס משהו תשים את האנשים הלא מתאימים במקומות הלא מתאימים. פעם היו אנשים כמו דרעי שניסו לדבר איתו, היום לא חושב שיש מישהו שמתקשר איתו"

    "אנחנו מדברים עם האנשים שאנחנו יכולים לדבר איתם, אבל אף אחד לא יכול לעזור כי מה שקורה כאן זה כמו הפריצים, כל אחד שולט במחוז שלו. אפשר לראות את זה גם במשרד התקשורת והפגיעה בטלפונים הכשרים" הדגיש חבר הכנסת בסיעת יהדות התורה.

    "מה שרואים עכשיו זה מה שנקרא "אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר". אין הוראה להשתתף בהפגנה מחר, אבל יש כל כך דברים שאפשר להפגין שכבר לא בטוח שזה יועיל. אני גם לא מבין מה יש להפגין נגד המצב הביטחוני, מה שר הביטחון הזה יכול לעשות שקודמיו לא עשו. יש לנו הכנות לפסח, ועבודה רבה. יש לנו עם יפה וארץ יפה, ובעזרת ה' בניסן עתידים להיגאל"



    0 תגובות